Яворівський Центр дитячої та юнацької творчості Яворівської міської ради
ГОЛОВНА
- ГОЛОВНА
- НОВИНИ
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКЛАД
- МЕТОДИЧНА РОБОТА
- ОРГАНІЗАЦІЙНО-МАСОВА РОБОТА
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
- ПРОЗОРІСТЬ ЗАКЛАДУ
- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
- МАЙСТЕР-КЛАСИ
- КОНКУРСИ
- ВИСТАВКИ
- З ДОСВІДУ РОБОТИ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ
- ДОСЯГНЕННЯ ПЕДАГОГІВ ЦДЮТ
- БЛОГИ КЕРІВНИКІВ ГУРТКІВ
- СТОРІНКА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
- РОБОТА З БАТЬКАМИ
- Організаційно-масова робота
- Конкурси
- Виставки
- Блоги керівників гуртків
- Майстер-класи
- З досвіду роботи керівників гуртків
- Дистанційне навчання
Круглий стіл "Розвиток позашкільної освіти в сучасних умовах"
Основні завдання методичної роботи Яворівського ЦДЮТ
5. удосконалення діючих навчальних програм, впровадження навчальних програм нового покоління, підготовка методичних рекомендацій за профілями, посібників, довідників, тощо;
11. виявлення, вивчення й оцінка результативності педагогічного досвіду в Центрі, узагальнення і поширення перспективних здобутків.
Ми пишаємось нашими досягненнями
Пробуємо свої сили
День Конституції
МК з виготовлення журавликів в техніці орігамі
Педагогічний колектив ЦДЮТ спланував та побудував роботу так, щоб кожна дитина знайшла собі справу до душі, відчула себе творчою особистістью.
Під час літніх канікул з гуртківцями Яворівського ЦДЮТ проводяться різні майстер-класи.
Психологічна підтримка внутрішньо переміщених осіб
Психологічна служба Яворівської ОТГ продовжує працювати з внутрішньо переміщеними особами, які опинились в скрутному становищі через війну та переїзд до чужого для них міста. Працівники комунікують з людьми і в разі потреби надають їм фахову психологічну допомогу.
Найбільш вразливими категоріями ВПО є діти. Травматичні події можуть викликати у них різні поведінкові особливості, почуття незахищеності, страх за майбутнє, агресію, відчуття провини, відчуженість та ізоляцію від оточуючого середовища, які важливо відслідковувати і допомагати дитині їх пропрацювати.
З цією метою 17.06.22 року практичний психолог нашого закладу провела бесіду з внутрішньо переміщеними дітьми, де вони мали можливість поділитися своїми переживаннями, почуттями, емоціями. А для того, щоб діти змогли подолати неприємні спогади і думки, відновити внутрішню рівновагу, почувати себе в безпеці та психологічному комфорті, усі разом виконали вправу "Безпечне місце". Дана вправа допомогла сформувати і намалювати образ безпечного і комфортного простору для ефективного подолання стресу і наслідків пережитих травмуючих подій.