Психологічна резильєнтність. Відновлення після важких подій

    Педагог – центральна фігура, що сприяє відчуттю безпеки і вмінню дітей справлятися з різними труднощами. А для того, щоб допомогти іншим, важливо самому вміти розвивати навички психологічної саморегуляції, врівноважувати свій емоційний стан задля власного психологічного благополуччя, бо лише в ресурсному стані педагог може допомогти дитині впоратися з наслідками повномасштабної війни та повсякденними стресами.

     З метою формування життєстійкості керівників гуртків практичним психологом був проведений психологічний практикум «Психологічна резильєнтність. Відновлення після важких подій», на якому у форматі бесіди обговорили поняття та визначення резильєнтності, дізналася, як впоратися зі складними життєвими подіями та як відновлюватися після труднощів чи стресу. Педагоги мали можливість попрактикувати різні дихальні вправи, техніки м’язової релаксації, майндфулнес та обрати у власну «скриньку самодопомоги» ті з них, що найкраще підходять саме їм.



Немає коментарів:

Дописати коментар