Про нас


     Мета закладу   -  допомогти кожній дитині вибрати заняття до душі, максимально розвинути свої   здібності, цікаво із користю провести вільний час та отримати початкові допрофесійні знання.

Основні напрямки діяльності Центру:
    -  підвищення ефективності  освітнього процесу;
    - запровадження активних форм позашкільної роботи з вихованцями, розширення діапазону якісних освітніх послуг щодо розвитку здібностей та обдарувань вихованців;
     впровадження в освітній процес нових педагогічних технологій та інновацій;
     удосконалення структур управління, науково-методичного забезпечення;
      створення умов  для підтримки, розвитку обдарованих та талановитих вихованців;
      -  співпраця з державними та місцевими  органами управління, громадськими організаціями, ЗОШ району,  батьками вихованців;
      організація змістовного відпочинку та дозвілля.

2018-2019 н.р.


   Шалашова Надія Миколаївна – диплом ІII ступеня Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для закладів позашкільної освіти у номінації "Художньо-естетичний напрям".

Мережа гуртків на 2022-2023 н.р.

Мережа гуртків закладу створена відповідно до інтересів та запитів дітей і задовольняє їх потреби. Гурткова робота здійснюється за такими напрямами:

Художньо-естетичний

  • "Музична мозаїка" (1 і 2 групи)- Деркач Ольга Ігорівна
  • "Музична мозаїка" (3 група) - Бабій Петро Іванович
  • "Музична абетка" - Деркач Ольга Ігорівна
  • "Фольклорне мистецтво" - Деркач Ольга Ігорівна
  • "Вокальне мистецтво" - Бабій Петро Іванович
  • "Хореографія" - Шалашова Надія Миколаївна
  • "Мистецтвознавці" - Шалашова Надія Миколаївна
  • "Криниця народної творчості" (1 і 2 групи) - Тотомир           Галина Ігорівна
  • "Креативне рукоділля" - Малогловець Ольга Миколаївна
  • "Умілі ручки" - Гайдук Оксана Андріївна
  • "Макраме" - Гайдук Оксана Андріївна
  • "Чарівний світ бісеру" (1 і 2 групи) - Малогловець Ольга     Миколаївна
  • "Живопис" - Матвіїв Наталя Ярославівна

Науково-технічний

  • "Моделювання іграшок-сувенірів" (1 і 2 групи) - Кандяк  Наталя Богданівна
  • "Комп'ютерна грамотність" - Тучапець Галина Миколаївна

Гуманітарний

  • Школа раннього розвитку дитини «Малятко» (1, 2 і 3 групи)- Гайдук Оксана Андріївна
  • Школа раннього розвитку дитини «Малятко» (4 група) - Курилець Юлія Ігорівна
  • "Англійська мова - крок за кроком" - Романик Марія Богданівна

Чому навчають у гуртках Яворівського ЦДЮТ

Досягнення педагогів ЦДЮТ

2009-2010 н.р.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ 21.09.2009 N 880
Про підсумки Всеукраїнського конкурсу-огляду соціально-педагогічних виховних систем позашкільних навчальних закладів
Відповідно до розпорядження Міністерства освіти і науки України від 05.05.2009 N 66-р у серпні-вересні ц.р. були підведені підсумки Всеукраїнського конкурсу-огляду соціально-педагогічних виховних систем позашкільних навчальних закладів.
На підставі рішення журі у номінації "Виховна система позашкільного навчального закладу" (колективна робота) третє місце отримали:
- Наконечна Світлана Іванівна, директор Яворівського ЦДЮТ
- Малогловець Ольга Іванівна, методист Яворівського ЦДЮТ
- Деркач Ольга Ігорівна, культорганізатор Яворівського ЦДЮТ
- Горбань Юлія Валеріївна, керівник гуртка Яворівського ЦДЮТ
- Шалашова Надія Миколаївна, керівник гуртка Яворівського ЦДЮТ
Статтю дивитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0880290-09

2014-2015 н.р.

Деркач Ольга Ігорівна – диплом І ступеня Відділу освіти Яворівської райдержадміністрації, переможець ІI етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників «Джерело творчості»;

2015-2016 н.р.

   Горбань Юлія Валеріївна - грамота Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації за кращу анотацію власного досвіду роботи у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості»;

   Наконечний Юрій Євгенович - грамота Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Керівник екологічного гуртка»;

   Горбань Юлія Валеріївна – диплом І ступеня Відділу освіти Яворівської райдержадміністрації, переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників «Джерело творчості»;

   Наконечний Юрій Євгенович – диплом І ступеня Відділу освіти Яворівської райдержадміністрації, переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників «Джерело творчості»;

Колектив

  1. Наконечна Світлана Іванівна директор

  2. Малогловець Ольга Іванівна - заступник директора з навчально-виховної роботи

  3. Шалашова Надія Миколаївна - методист

  4. Деркач Ольга Ігорівна - культорганізатор

  5. Гайдук Оксана Андріївна - керівник гуртка

  6. Малогловець Ольга Миколаївна - керівник гуртка

  7. Тотомир Галина Ігорівна - керівник гуртка

  8. Кандяк Наталія Богданівна - керівник гуртка

  9. Суворова-Тріла Вікторія Леонідівна - практичний психолог

Контакти

Адреса: вул. Львівська 6, м. Яворів, 
           Яворівський район, Львівська обл., 81000

Директор закладу: Наконечна Світлана Іванівна

Телефон:  (03256) 2-11-45

Ел. пошта:   shkolyar111222333@gmail.com

2018-2019 навчальний рік.

Обласна виставка – конкурс «Писанковий розмай»

  • ІІІ місце - Муха Ірина, Пастух Микола, вихованці гуртка «Чарівний бісер», керівник Наконечна С.І.
  • ІІІ місце - Сохацька Вікторія, Добуш Софія, вихованці гуртка «Чарівний бісер», керівник Наконечна С.І.
  • ІІІ місце - Тейкало Софія, Турко Надія, вихованці гуртка «Природа, фантазія, творчість», керівник Малогловець О.М.
  • ІІІ місце - Дума Вікторія, вихованка гуртка «Народні ремесла України», керівник Малогловець О.М.
  • ІІІ місце - Гула Володимир, вихованець гуртка «Народна творчість», керівник Малогловець О. М.
  • ІІІ місце - Тютюнкіна Ганна, Гіщак Яна, Семенкова Анна, вихов. гуртка «Макраме», керівник Гайдук О. А.
  • ІІІ місце - Дучак Мар’яна, Коляда Каріна, вихованці гуртка «Вокальний», керівник Деркач О.І.
  • ІІІ місце - Максимчук Тетяна, Бздир Надія, вихованці гуртка «Театральний», керівник Шалашова Н.М.
  • ІІІ місце - Рогозянська Наталія, Мазуркевич Марта, вихованці гуртка «Театр мод», керівник Шалашова Н. М.

    Виставка-конкурс "Різдвяна шопка"

    II місце

    Мазуркевич Марта керівник Шалашова Н.М
    Ющишин Анастасія керівник Шалашова Н.М
    Рогозянська Наталія керівник Шалашова Н.М.
    Хомік Владислав керівник Корончевська Т.Г
    Павлисько Андрій керівник Корончевська Т.Г.
    Костур Наталія керівник Малогловець О.М.

    ІІІ місце

    Тютюнкіна Маріякерівник Гайдук О.А
    Тютюнкіна Ганна керівник Гайдук О.А.
    Варада Надія керівник Гайдук О.А.

КОРИСНІ САЙТИ

Основна мета діяльності практичного психолога закладу

 Основною метою діяльності практичного психолога закладу є:

  • соціально – психологічне забезпечення процесу реформування освіти на всіх її рівнях;
  • здійснення психологічної діагностики, психологічної корекції, соціальної реабілітації учнівської молоді;
  • психологічна просвіта всіх учасників навчально-виховного процесу.                                                                        

Цілі психолога сформульовані на основі проблемної теми закладу, пріоритетних завдань педагогічного колективу, завдань управлінської ланки, це:

  • консультування адміністрації з психологічної сторони проблемної теми ЦДЮТ;
  • психологічне забезпечення оволодіння керівниками гуртків особистісно-орієнтованої технології навчання, виховання та розвитку вихованців;
  • психологічна освіта батьків з точки зору особистісно-орієнтованого підходу до дитини;
  • психологічна освіта гуртківців з питань навчання, розвитку, проблем життєвого самовизначення, самовиховання, взаємовідносин з дорослими та однолітками.

На допомогу керівнику гуртка

 Заняття — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в позашкільному навчальному закладі. Через нього проходять усі діти. І треба , щоб він обов’язково був сучасним, методично грамотним, цікавим.

Навчально-виховний  процес у позашкільних закладах відрізняється від шкільного: метою, змістом, формами, використанням нестандартних методів і прийомів роботи, атмосферою доброзичливості і можливістю самостійного вибору дитиною напрямів діяльності.

Заняття в гуртку - та навчальна ситуація, той «сценічний» майданчик», де не тільки викладаються знання, а й розкриваються, формуються та реалізуються особистісні особливості вихованців.

Враховуючи специфіку роботи в гуртках кожен керівник вишукує, випробує власні знахідки, що відповідають його напряму роботи, його вихованцям.

Однак, є загальні вимоги до організації і проведення занять, яких потрібно дотримуватися.

Сьогодні, аналізуючи загальний стан проведення педагогами занять в гуртках, ми хотіли б звернути увагу на найбільш характерні їх недоліки.

Найбільш характерні недоліки занять:

  • невміння якісно побудувати заняття;
  • нехтування підготовкою плану-конспекта проведення заняття;
  • не приділяється належна увага мотивації вихованців до заняття та актуалізації їх знань;
  • тема, мета заняття не оголошується зовсім чи оголошення не адаптоване до сприйняття дітей;
  • не завжди проводиться оперативна перевірка якості виконання вихованцями завдань;
  • відсутня диференціація навчання;
  • вихованці на занятті пасивні;
  • робота ведеться з обмеженим колом дітей;
  • характер навчальних завдань частіше репродуктивний за алгоритмом;
  • нераціонально використовується час заняття;
  • невиразність мови, монотонність голосу педагога, нерухомість його фігури;
  • невміння поставити акцент на найголовніше;
  • не достатнє врахування інтересів, захоплень вихованців;
  • механічне запозичення передового педагогічного досвіду тощо.

У зв’язку з цим, пропонуємо деякі методичні настанови щодо удосконалення якості проведення занять в гуртках.

Основні вимоги до якісного сучасного уроку:

  • науковість - використання новітніх досягнень науки, передової педагогічної практики;
  • системність - побудова заняття на основі закономірностей навчально-виховного процесу; зв'язок з раніше отриманими знаннями та вміннями, опора на вже досягнутий рівень розвитку вихованців;
  • оптимальність - реалізація на занятті в оптимальному співвідношенні всіх дидактичних принципів та правил; забезпечення належних умов для продуктивної пізнавальної діяльності вихованців з урахуванням їх інтересів, нахилів, потреб;
  • ефективність - ефективне використання педагогічних засобів; зв’язок з життям, особистим досвідом дітей; формування практично-необхідних знань, умінь, навичок, раціональних прийомів мислення та діяльності; формування уміння вчитися;
  • можливість відтворення.

У журналі «Позашкілля» надрукована схема-конспект гурткового заняття, за якою педагогу-позашкільнику доцільно планувати навчальну діяльність.