Дбаємо про психічне здоров’я

 У Міністерстві охорони здоров’я України прогнозують, що через війну психологічної підтримки потребуватимуть близько 15 мільйонів українців.

"З кожним днем кількість людей, які будуть відчувати наслідки для свого психічного здоров’я, буде зростати. Навіть тих, хто зміг стійко перенести перші місяці війни, чекає ментальне виснаження, адже звикання до постійного перебування в умовах війни також може мати негативний вплив на психічне здоров’я", – наголошує міністр.

Cьогодні, в День психічного здоров'я, це питання стає особливо актуальним. І завданням номер один зараз є збереження ментального здоров'я українців. 

Ознайомитися з рекомендаціями, як зберегти психічну рівновагу можна, перейшовши за покликанням:

 ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОЇ РІВНОВАГИ


 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар