2018-2019 н.р.


   Шалашова Надія Миколаївна – диплом ІII ступеня Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для закладів позашкільної освіти у номінації "Художньо-естетичний напрям".

Мережа гуртків на 2024-2025 навчальний рік

1. Художньо – естетичний:

·        кількість груп - 25

·        в них вихованців - 349

Групи  художньо – естетичного напряму: 

«Фольклорне  мистецтво» - 12 вих.

«Вокальне мистецтво» (1 гр.) – 15 вих.

«Вокальне мистецтво» (2 гр.) – 15 вих.

«Вокальне мистецтво» (3 гр.) – 15 вих.

«Вокальне мистецтво» (4 гр.) – 15 вих.

«Вокальне мистецтво»  – 14 вих.

«Естрадне мистецтво» -  14 вих.

«Основи раннього розвитку» (1 гр.) – 15 вих.

«Основи раннього розвитку» (2 гр.) – 15 вих.

«Основи раннього розвитку» (3 гр.) – 15 вих.

«Основи раннього розвитку» (4 гр.) – 15 вих.

«Макраме» - 12 вих.

«Криниця народної творчості» (1 гр)   - 13 вих.

«Криниця народної творчості» (2 гр)    -  14 вих.

«Чарівний світ бісеру» (1 гр) – 13 вих.

«Чарівний світ бісеру» (2 гр) – 14 вих.

«Декоративно-ужиткове мистецтво» - 14 вих.

«Ключі до розкриття талантів» - 14 вих.

«Яворівська вишивка» - 14 вих.

«Креативне рукоділля» - 14 вих.

«Яворівська іграшка» - 15 вих.

«Театральне мистецтво» - 12 вих.

«Мистецтвознавці» (1 гр.) – 14 вих.

«Мистецтвознавці» (2 гр.) – 14 вих.

 

Вакансія      2 год – 12 вих.

 

2. Науково-технічний:

 

·        кількість груп -  1  

·        в них вихованців – 15

   Групи науково-технічного  напряму:

 «Основи робототехніки» - 15 вих.

 

3. Фізкультурно-спортивний:

·          кількість груп – 1

·          в них вихованців – 12

Групи спортивного напряму:

«Шашки» - 12 вих.

     

4. Гуманітарний:

 

·        кількість груп -  1

·        в них вихованців – 17

  Групи гуманітарного напряму:

  «Англійська мова- крок за кроком» –  17 вих.

 

5. Військово-патріотичний:

 

·        кількість груп -  1

·        в них вихованців – 17

  Групи військово-патріотичного напряму:

   «Козацько-лицарський гарт» - 17 вих.

 

 

Загальна кількість навчальних груп  -   29 груп

В них вихованців -  410

 

Чому навчають у гуртках Яворівського ЦДЮТ

Досягнення педагогів ЦДЮТ

2009-2010 н.р.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ 21.09.2009 N 880
Про підсумки Всеукраїнського конкурсу-огляду соціально-педагогічних виховних систем позашкільних навчальних закладів
Відповідно до розпорядження Міністерства освіти і науки України від 05.05.2009 N 66-р у серпні-вересні ц.р. були підведені підсумки Всеукраїнського конкурсу-огляду соціально-педагогічних виховних систем позашкільних навчальних закладів.
На підставі рішення журі у номінації "Виховна система позашкільного навчального закладу" (колективна робота) третє місце отримали:
- Наконечна Світлана Іванівна, директор Яворівського ЦДЮТ
- Малогловець Ольга Іванівна, методист Яворівського ЦДЮТ
- Деркач Ольга Ігорівна, культорганізатор Яворівського ЦДЮТ
- Горбань Юлія Валеріївна, керівник гуртка Яворівського ЦДЮТ
- Шалашова Надія Миколаївна, керівник гуртка Яворівського ЦДЮТ
Статтю дивитись за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0880290-09

2014-2015 н.р.

Деркач Ольга Ігорівна – диплом І ступеня Відділу освіти Яворівської райдержадміністрації, переможець ІI етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників «Джерело творчості»;

2015-2016 н.р.

   Горбань Юлія Валеріївна - грамота Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації за кращу анотацію власного досвіду роботи у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості»;

   Наконечний Юрій Євгенович - грамота Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації за ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів «Джерело творчості» у номінації «Керівник екологічного гуртка»;

   Горбань Юлія Валеріївна – диплом І ступеня Відділу освіти Яворівської райдержадміністрації, переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників «Джерело творчості»;

   Наконечний Юрій Євгенович – диплом І ступеня Відділу освіти Яворівської райдержадміністрації, переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників «Джерело творчості»;

Колектив

  1. Наконечна Світлана Іванівна директор

  2. Малогловець Ольга Іванівна - заступник директора з навчально-виховної роботи

  3. Шалашова Надія Миколаївна - методист

  4. Деркач Ольга Ігорівна - культорганізатор

  5. Гайдук Оксана Андріївна - керівник гуртка

  6. Малогловець Ольга Миколаївна - керівник гуртка

  7. Тотомир Галина Ігорівна - керівник гуртка

  8. Кандяк Наталія Богданівна - керівник гуртка

  9. Суворова-Тріла Вікторія Леонідівна - практичний психолог

Контакти

Адреса: вул. Львівська 6, м. Яворів, 
           Яворівський район, Львівська обл., 81000

Директор закладу: Наконечна Світлана Іванівна

Телефон:  (03256) 2-11-45

Ел. пошта:   shkolyar111222333@gmail.com

2018-2019 навчальний рік.

Обласна виставка – конкурс «Писанковий розмай»

  • ІІІ місце - Муха Ірина, Пастух Микола, вихованці гуртка «Чарівний бісер», керівник Наконечна С.І.
  • ІІІ місце - Сохацька Вікторія, Добуш Софія, вихованці гуртка «Чарівний бісер», керівник Наконечна С.І.
  • ІІІ місце - Тейкало Софія, Турко Надія, вихованці гуртка «Природа, фантазія, творчість», керівник Малогловець О.М.
  • ІІІ місце - Дума Вікторія, вихованка гуртка «Народні ремесла України», керівник Малогловець О.М.
  • ІІІ місце - Гула Володимир, вихованець гуртка «Народна творчість», керівник Малогловець О. М.
  • ІІІ місце - Тютюнкіна Ганна, Гіщак Яна, Семенкова Анна, вихов. гуртка «Макраме», керівник Гайдук О. А.
  • ІІІ місце - Дучак Мар’яна, Коляда Каріна, вихованці гуртка «Вокальний», керівник Деркач О.І.
  • ІІІ місце - Максимчук Тетяна, Бздир Надія, вихованці гуртка «Театральний», керівник Шалашова Н.М.
  • ІІІ місце - Рогозянська Наталія, Мазуркевич Марта, вихованці гуртка «Театр мод», керівник Шалашова Н. М.

    Виставка-конкурс "Різдвяна шопка"

    II місце

    Мазуркевич Марта керівник Шалашова Н.М
    Ющишин Анастасія керівник Шалашова Н.М
    Рогозянська Наталія керівник Шалашова Н.М.
    Хомік Владислав керівник Корончевська Т.Г
    Павлисько Андрій керівник Корончевська Т.Г.
    Костур Наталія керівник Малогловець О.М.

    ІІІ місце

    Тютюнкіна Маріякерівник Гайдук О.А
    Тютюнкіна Ганна керівник Гайдук О.А.
    Варада Надія керівник Гайдук О.А.

КОРИСНІ САЙТИ

Основна мета діяльності практичного психолога закладу

 Основною метою діяльності практичного психолога закладу є:

  • соціально – психологічне забезпечення процесу реформування освіти на всіх її рівнях;
  • здійснення психологічної діагностики, психологічної корекції, соціальної реабілітації учнівської молоді;
  • психологічна просвіта всіх учасників навчально-виховного процесу.                                                                        

Цілі психолога сформульовані на основі проблемної теми закладу, пріоритетних завдань педагогічного колективу, завдань управлінської ланки, це:

  • консультування адміністрації з психологічної сторони проблемної теми ЦДЮТ;
  • психологічне забезпечення оволодіння керівниками гуртків особистісно-орієнтованої технології навчання, виховання та розвитку вихованців;
  • психологічна освіта батьків з точки зору особистісно-орієнтованого підходу до дитини;
  • психологічна освіта гуртківців з питань навчання, розвитку, проблем життєвого самовизначення, самовиховання, взаємовідносин з дорослими та однолітками.

Вимоги до проведення заняття гуртка

 Заняття — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в позашкільному навчальному закладі. Через нього проходять усі діти. І треба , щоб він обов’язково був сучасним, методично грамотним, цікавим.

Навчально-виховний  процес у позашкільних закладах відрізняється від шкільного: метою, змістом, формами, використанням нестандартних методів і прийомів роботи, атмосферою доброзичливості і можливістю самостійного вибору дитиною напрямів діяльності.

Заняття в гуртку - та навчальна ситуація, той «сценічний» майданчик», де не тільки викладаються знання, а й розкриваються, формуються та реалізуються особистісні особливості вихованців.

Враховуючи специфіку роботи в гуртках кожен керівник вишукує, випробує власні знахідки, що відповідають його напряму роботи, його вихованцям.

Однак, є загальні вимоги до організації і проведення занять, яких потрібно дотримуватися.

Сьогодні, аналізуючи загальний стан проведення педагогами занять в гуртках, ми хотіли б звернути увагу на найбільш характерні їх недоліки.

Найбільш характерні недоліки занять:

  • невміння якісно побудувати заняття;
  • нехтування підготовкою плану-конспекта проведення заняття;
  • не приділяється належна увага мотивації вихованців до заняття та актуалізації їх знань;
  • тема, мета заняття не оголошується зовсім чи оголошення не адаптоване до сприйняття дітей;
  • не завжди проводиться оперативна перевірка якості виконання вихованцями завдань;
  • відсутня диференціація навчання;
  • вихованці на занятті пасивні;
  • робота ведеться з обмеженим колом дітей;
  • характер навчальних завдань частіше репродуктивний за алгоритмом;
  • нераціонально використовується час заняття;
  • невиразність мови, монотонність голосу педагога, нерухомість його фігури;
  • невміння поставити акцент на найголовніше;
  • не достатнє врахування інтересів, захоплень вихованців;
  • механічне запозичення передового педагогічного досвіду тощо.

У зв’язку з цим, пропонуємо деякі методичні настанови щодо удосконалення якості проведення занять в гуртках.

Основні вимоги до якісного сучасного уроку:

  • науковість - використання новітніх досягнень науки, передової педагогічної практики;
  • системність - побудова заняття на основі закономірностей навчально-виховного процесу; зв'язок з раніше отриманими знаннями та вміннями, опора на вже досягнутий рівень розвитку вихованців;
  • оптимальність - реалізація на занятті в оптимальному співвідношенні всіх дидактичних принципів та правил; забезпечення належних умов для продуктивної пізнавальної діяльності вихованців з урахуванням їх інтересів, нахилів, потреб;
  • ефективність - ефективне використання педагогічних засобів; зв’язок з життям, особистим досвідом дітей; формування практично-необхідних знань, умінь, навичок, раціональних прийомів мислення та діяльності; формування уміння вчитися;
  • можливість відтворення.

У журналі «Позашкілля» надрукована схема-конспект гурткового заняття, за якою педагогу-позашкільнику доцільно планувати навчальну діяльність.


Нормативно-правова база позашкільної освіти

 

Закони України

Нормативна база позашкільної освіти та виховної роботи

Наказ МОН від 16.02.2021 № 201 "Про результати Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти у 2020 році"
Лист ІМЗО від 13.10.2020 № 22.1/10-2058 "Про методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнського конкурсу "Джерело творчості"
Наказ МОН від 12.10.2020 № 1261 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Джерело творчості"
Лист МОН від 20.07.2020 № 1/9-385 "Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н.р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок"
Указ Президента України "Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі"
Наказ МОН від 21.05.2020 № 672 "Про результати Всеукраїнського конкурсу "Джерело творчості"
Наказ МОН від 24.12.2019 № 1626 "Про підсумки Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти у 2019 році"
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1335-р "Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії реформування системи юстиції щодо дітей на період до 2023 року"
Лист ІМЗО від 07.02.2019 № 22.1/10-389 "Про методичні матеріали щодо проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти у 2019 році"
Наказ МОН від 31.01.2019 № 87 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів"
Наказ МОН від 30.10.2018 № 1175 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу "Джерело творчості у номінації "Керівник гуртка - 2019"
Наказ МОН від 04.07.2018 № 713 "Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 грудня 2011 року № 1459"
Лист МОН від 22.05.2017 № 1/9-283 "Про проведення Всеукраїнських Сковородинських навчань "Пізнай себе"
Наказ МОН від 31.03.2017 № 519 "Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні"
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 р. № 777-р "Про затвердження плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років та вшанування пам’яті її учасників на період до 2021 року"
Указ Президента України "Про Національну стратегію з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року "Рухова активність - здоровий спосіб життя - здорова нація"
Указ Президента України "Про затвердження плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років та вшанування пам'яті її учасників на період до 2021 року"
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"
Указ Президента України "Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року"
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2012 р. № 236-р "Про затвердження плану заходів щодо формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві"
Наказ МОН від 07.09.2011 № 1030 "Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс "Інноваційний урок фізичної культури та урок фізичної культури з елементами футболу"
Закон України "Про запобігання та протидію домашньому насильству"
Закон України "Про позашкільну освіту"
Постанова Кабінету Міністрів України "Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників"
Закон України "Про повну загальну середню освіту"